Rahsia Bagaimana Ebayer Ini Hasilkan RM21,584.15 Sebulan Hanya Di Ebay!

Assalamualaikum & hai semua ?

Saya nak share pada anda macam mana ebayer ini, akaun yang masih baru.. daftar ebay baru sebulan dua tapi dengan strategi X ini berjaya menghasilkan USD4830.50 sebulan atau bersamaan dengan RM21,584.15!

Rahsianya ialah multiple akaun + produk hot!

Ini namanya “don’t put all the eggs in one basket”

Jika akaun baru, polisi  Ebay tidak membenarkan new seller menjual dalam kuantiti banyak untuk mengelakkan isu scammer. So untuk menghasilkan jualan 4 angka USD, anda perlu bermain multiple akaun untuk menghasilkan jualan yg banyak. Ianya juga bagus untuk akaun paypal anda yang tak terkejut dengan transaksi jumlah duit masuk yang banyak.

Ok mari kita tengok analisis akaun ini.

Akaun masih sangat-sangat baru. Tak caya? Saya cakap berdasarkan fakta dan kajian yang terperinci. dengan bantuan terapeak. Akhirnya saya berjaya membongkar rahsia newbie ni ?

1-encodco2-dacryko3-goofille4-gunildn5-celeseca6-nottaru7-garretry8-fordiard9-morrille10-miraiste

Nampak tak tarikh daftar akaun semuanya masih baru? Daftar bulan Ogos 2016 sehingga Okt 2016 semuanya.

Ini bukti bahawa akaun baru di ebay masih lagi boleh menghasilkan income 5 angka walaupun polisi ebay tak bagi kita menjual dalam kuantiti yang banyak.

Anda boleh tengok histogram di bawah ni menunjukkan setiap lag mewakili 1 akaun ebay, total keseluruhan sales seller ini kalau kita ambil untung bersih 40% jer dari sales dia maknanya.

40% x $4830.50 x RM4.47 = RM8636.94. Besar tuh gaji part time jer.. kalah gaji PhD beb!!!

data

Kesimpulannya, tujuan artikel ini untuk bantu buka mata anda macam mana nak survive di ebay. kalau orang lain boleh buat, maknanya anda pun boleh buat. Jangan banyak bagi alasan. Jangan tunggu sampai dah terdesak perlukan duit baru anda nak mulakan bisnes. Waktu anda tak perlukan duitlah anda bina skill and knowledge buat duit kat ebay ni.

Keduanya, kalau anda ada modal, jangan kedekut dan berkira nak laburkan pada majlis ilmu dan bahan-bahan ilmiah.. semua pelaburan anda pada knowledge takkan merugikan anda. malah akan datang memang ilmulah yang akan bantu anda. Biar kita miskin harta, tapi tak miskin budi bahasa dan ilmu yang bermanfaat.

Ok tu jer nak cerita. adios! ?

Jika anda berminat untuk belajar menjual di Ebay, anda boleh rujuk Ebook panduan lengkap ini.

 

Ia sangat sesuai untuk newbie yang baru nak memulakan bisnes di ebay dengan hanya menggunakan dropship sahaja.

Boleh klik di sini untuk download Ebook Panduan Ebay >>

Semoga bermanfaat!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *